خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

مراسم گرامیداشت شهیدان بابایی و لشگری و یادواره شهدای خلبان استان قزوین برگزار می‌شود  

اسمعیلی از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری و یادواره شهدای خلبان استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۹۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

 

قزوین_ سمیه اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری و یادواره شهدای خلبان استان قزوین برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم همزمان با سالروز شهادت شهید بابایی، بعد از نماز مغرب و عشاء، یکشنبه ۱۵ مرداد ماه سال جاری در صحن گلزار مطهر شهدای شهر قزوین برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: پیش از آغاز مراسم، مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی بر مزار شهید بابایی و دیگر شهدا حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن سیره شهیدان بابایی و لشگری و شهدای خلبان قزوین به آحاد جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است. 

گفتنی است مردم استان قزوین در طول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارائه نموده‌اند که تقدیم ۹ شهید خلبان از جمله آن‌ها است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار